понеделник, 3 юни 2013 г.

1,2,3,.....9,....12!

Месецът на абитуриентските балове вече мина, но аз ще ви покажа първите си картички за завършване.

За съжаление, наборът ми от пособия за правене на картички е все още много малък, но пък се надявам с времето да си набавя повече магически нещица.

"Картичка - мъжки костюм" направих за мой братовчед, който беше абитуриент на 26 май.

За съжаление не съм я снимала от вътре, както и пликът който беше към нея. Вътре под сакото си имаше елече и джобче за пари.
Идеята за тази картичка не е моя - видях я в Интернет. Не мога да кажа кой е авторът, тъй като има много и най-различни варианти на тази картичка - костюм.

Картичка "Просвета" - направих, по - случай приключването на учебната година за една мила учителка.
За тази картичка се вдъхнових от едно бяло перце, което намерих в двора на един манастир.
Надявам се то да донесе много здраве, щастие, лични и професионални успехи на притежателката си.


 Eстествено направих и една от моите любими кутийки към нея.

Отдавна следя блога на Картичкофуриите. Истинско удоволствие ми доставя всеки път когато разглеждам прекрасните неща които момичетата показват там.
Все си казвах, че когато ми остане време да започна да водя блог, аз също ще се включа в някое от техните предизвикателства. За това, ЗА ПЪРВИ ПЪТ, и в последния момент, бих искала да участвам в Картичкофурийското предизвикателство - 170 "Букви" с последната си картичка "Просвета".


2 коментара:

  1. Много красив, съдържателен и нетрадиционен изказ към учителката! Със сигурност, ще е толкова възхитена, колкото и аз!Харесва ми идеята и прекрасното осъществяване! Благодаря ти, че участва в моето предизвикателство при Картичкофуриите.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти.
    За мен е истинско удоволствие, да участвам в толкова българско предизвикателство. Още повече, че то е първото за мен. Разбира се, дълго се колебах дали да го направя. Картичките са нещо ново за мен, и все още, не се чувствам напълно уверена. Има много какво да уча, за да достигна вашето ниво.


    ОтговорИзтриване