неделя, 24 ноември 2013 г.

За риба

Времето вече хич не е за ходене на риболов, но аз трябваше да изпълня обещанието си към специален човек за мен. 
За направата на картичката използвах страхотния CHARLIE  на  StampArt Design by Kathryne.
За рибарските такъми използвах няколко метални закопчалки, които декорирах с косъмчетата на една четка за рисуване и две сребърни рибки. 
Надписите които вървяха към печата, направих на стари дървени табелки с по едно водно конче. Сложих и малко рибарски мрежи (ако на въдицата не се хване нищо) за всеки случай.




На мен този риболов ми изглежда като последен за сезона, за това ще го покажа при CMC# 34 Autumn Colours/ Есенни цветове .

Всяко ваше мнение е ценно за мен.
Благодаря ви,  че посетихте блогът ми.

2 коментара:

  1. Много топло есенно усещане има в картичката ,навярно заради последния за сезона риболов,мрежата е пълна и вярвам получателя е останал очарован!Благодаря ти,че се включи при нас в Кард Мания,очаквам те отново и ти желая успех!С поздрав:Ива

    ОтговорИзтриване