вторник, 17 септември 2013 г.

Последни усмивки от лято 2013

Ама много е хубаво това - есенното море, особено когато е на топличко при съседите гърци. Само дето много медузи има там, ама айде няма да се оплаквам. :)))

...Как пък не ми омръзна все море, слънце и пясък да са ми в главата - не знам. За това направих поредната морска картичка за тази година. И не обещавам, че ще бъде последната. Въпреки, че вече ме сърбят ръцете за нещо коледно и снежно - но само ако е на хартия. :)




Всяко ваше мнение е ценно за мен.
Благодаря ви,  че посетихте блогът ми.


6 коментара:

  1. Ах, чудна е! Страхотна идея, шапчицата е невероятна. И аз не мога да му се наситя тази година на морето. Нека да е лято...поне още няколко дни :)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна картичка! Носи такова романтично и ретро излъчване.Шапчицата наистина е много красива и оригинална! Благодаря ти,че я сподели в предизвикателството на Card Mania!
    Поздрави! Мира

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че ти е харесла. Благодаря ти за милите думи!

      Изтриване
  3. Прекрасна е! Благодаря ти, че я включи в предизвикателството на Card Mania! Успех! И те очакваме отново в следващото ни предизвикателство в понеделник! Ани

    ОтговорИзтриване