петък, 20 септември 2013 г.

Предизвикателство - "Бабината къща"

Привет на всички сръчни, есенни феички.

Аз продължавам на "бабина вълна".
Не знам за вас, но на мен започна да ми мирише на варени сладка, печени чушки и патладжани. И всички тези аромати ме пренесоха на едно топло и уютно място - в прегръдките на баба.
Това е и моето вдъхновение за вас при Картичкофуриите. Заповядайте да погледнем заедно през прозореца на "Бабината къща".


Надявам се темата да ви хареса, и да ви донесе много положителни спомени.

Наградата която съм подготвила, не е тематична, но съм сигурна, че ще ви хареса, а с нея ще създадете много нови и прекрасни проекти.

И не забравяйте да се забавлявате докато творите. :)))


Всяко ваше мнение е ценно за мен. 
Благодаря ви,  че посетихте блогът ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар